7. septembra 2013

Privacy ;)




11.10. 2013 
Dneska som si skočila po dlhej dobe konečne do mesta. Kúpila som si tam tieto dve tričká , modré je zo Shany a odhaľuje trošku bruško. Sivé s podtlačou "Blah blah blah" :DD je z  New Yorkera. Obe sú veľmi pohodlné aj materál sa mi páči. :) 









Sobotný šalát :3 Tvorí ho paradajka, paprika, uhorky, olivy a syr.
  



Aááá :D tu máte moje chtnučké cappuccino :3  sorry za kvalitu. -_-


Navštívila veľa chudobných častí ktoré neopisuje veľmi dobre. Vraj sa tam majú ľudia veľmi zle ... ale na prvý pohľad to vyzerá celkom exoticky všakže? :) Samozrejme že nenavštevovala len chudobné štvrte ale bola aj na veľa nádherných miestach.








Ahojte. :) Mojou čerstvou novinkou je že mi prišla KONEČNE pohľadnica s Afriky. Presnejšie s 

Cape Verde :)♥ Poslala mi ju kamarátka. Samozrejme že vám pridám aj niekoľko fotiek ktoré by ste si len tak nevygooglili :3 pretože sú priamo od mojej kamarátky :) 





7.9. 2013

http://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8 Obdivujem túto ženu. ♥  Konečne ukázala čo v nej je :3 Túto pesničku venujem len a len pre moju kamarátku Adriku ktorá ju nadovšetko zbožňuje.  

A už viem kde sa presťahujeme s kamarátkou Peťkou :DD  Musela som to sem dať.

Dostala som od mamičky lak, ceruzku na oči a rúž (ako už ste si všimli na obrázku) ceruzka je od miss sporty za 1,20€ nemám jej čo vytknúť ;) , lak (proti ohrýzaniu nechtov )  taktiež od miss sporty tvorí vitamín C a kalcium :) je na podporu rastu nechtov predavačka však tvrdila že bude chutiť hnusne čo všat nie je pravda. :)  Lak stál 1€ vychytala som ho v akcii :3 a rúž farbu asi nevidíte (moja logika -_-) ale je červená :D a je na ňom napísané že vydrží až 12 hodín.  


Moja večera. ♥  Tvorí ju biele,čierne a ružové hrozno. ♥ (milujem hrozno) ďalej kúsky hrušky, jablka, sliviek a nakoniec maliny.  Možno vyzerá ľahko (akože sa s nej poriadne nenapapáš) a až prehnane zdravo ale opak je pravdou...



5.9. 2013
Dneska som si naplno vychutnávala posledné lúče slnka ♥  Konečne som si našla čas aj na knihy. Pustila som sa do čítania knihy : Tonya Hurley- Ghostgirl. No a nakoniec sme sa celá rodina vybrali na túru :D 









Základ dňa. Začala som pravidelne raňajkovať len prd nedávnom a tak, chcem aby boli moje raňajky čo najzdravšie ( Keďže sa väčšinou stravujem nezdravo.) a hlavne aby mi dali energiu.  :))  Zvolila som si preto jogurt s ovocím.  Väčšinou si do jogurtu dávam slivky, biele a čierne hrozno, jablká, kúsky melónu, jahody...  

1 komentár :

  1. Ďakujem ti za tú pesničku láska :* ♥ .. Super blog.. Klobúk dole :))

    OdpovedaťOdstrániť